Organizační informace
Cena
Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:
- účast na odborném programu
- certifikát o absolvování akce (e-verze)
- veškeré materiály s podrobným programem kongresu
- vstup na doprovodnou expozici firem
- občerstvení v přestávkách mezi přednáškovými bloky
- 21% DPH
Registrace pasivních účastníků do 29. 9. 2023.
Účastník
Registrace do 31. srpna: 2 000 Kč
Registrace od 1. záři: 2 500 Kč
Aktivní účastníci (první autoři) jsou osvobozeni od registračního poplatku.
O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby. Faktury na úhradu registračního poplatku budou rozesílány e-mailem nejdříve dva měsíce před konáním akce.
Při registraci, prosím, uveďte své ČLK ID. Pokud své ČLK ID neznáte, můžete ho vyhledat ZDE. My pak zajistíme, aby vám byly zasloužené kredity připsány. Děkujeme za spolupráci!
Ostatní poplatky
Obědy
Cena: 250 Kč (6. a 7. 10. 2023)
Obědy nejsou v ceně registračního poplatku. Účastníci si je mohou objednat při registraci. Pokud nebudou obědy objednány dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejich zakoupení na místě.
Doprovodný program
Datum: 6. 10. 2023 (pátek)
Cena: 800 Kč
Společná večeře v hotelové restauraci, procházka historickým centrem města do Arcibiskupského paláce a prohlídka jeho vybraných sálů, Arcibiskupské zámecké víno Kroměříž, koncertní vystoupení (klavír, flétna).
Doprovodný program není součástí odborného programu a není v ceně registračního poplatku, účastníci si jej hradí dobrovolně sami. Doprovodný program není financován z prostředků farmaceutických společností, které jsou partnery akce. Nebude-li vstupenka objednána a zaplacena dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejího zakoupení na místě.
Místo konání


CENTRAL PARK FLORA (hotel Flora)
Adresa: Krapkova 439/34, 779 00, Olomouc
Web: www.hotelflora.cz
GPS: 49.5911222N, 17.2434653E
Veškeré wellness aktivity jsou po dobu konání kongresu pro účastníky uzavřeny.
Další informace k místu konání
Hotel je tradiční dominantou městských parků, blízko Výstaviště Flora, místa konání květinových výstav Flora Olomouc. Pouhých 7 minut chůze do historického centra města s výbornou dostupností autem i městskou hromadnou dopravou.
Dostupnost MHD
Hotel se nachází asi 3 min chůze od tramvajové zastávky „Výstaviště Flora“. Tramvajové linky č. 1, 4 a 6.
Parkování
U hotelu je k dispozici parkoviště, pro účastníky kongresu se zvýhodněnou taxou 100 Kč/den.
Neubytovaní hosté
V případě využití této zvýhodněné ceny parkování, prosím odevzdejte po příjezdu parkovací lístek na pokladně společně s provedením platby. Před Vaším odjezdem vyzvedněte výjezdový lístek opět na pokladně. Pokladnu naleznete u registrace. Platba bude možná hotově. Neodkládejte platbu za parkování až po konci kongresu vyhnete se zbytečnému čekání.
V jiném případě můžete využít klasickou taxu 40 Kč/hod. a poplatek zaplatit u automatu ve vestibulu hotelu.
Ubytovaní hosté si hradí parkovné na recepci při check inu.
Po naplnění kapacity doporučujeme využít další parkovací možnosti v blízkosti hotelu:
Parkoviště Poupětova (20 Kč/1 hod., 100 Kč/1 den),
GPS: 49.5869883N, 17.2455792E
Kryté parkoviště Namiro (první započatá hodina 40 Kč, každá další započatá hodina 50 Kč, jednodenní parkování 0:00–24:00 hod. 500 Kč),
GPS: 49.5961272N, 17.2438544E
Přilehlé nezpoplatněné ulice – Krapkova, Na Vozovce, Karolíny Světlé a jiné.
Stravování
Pro účastníky je zajištěno občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky.
Obědy 6. 10. a 7. 10. 2023 nejsou v ceně registračního poplatku. Účastníci si je mohou objednat při registraci. Pokud nebudou obědy objednány dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejich zakoupení na místě.
PÁTEK 6. 10. 2023 – 250 Kč
Menu 1:
Hovězí vývar s masem, zeleninou a nudlemi
Filírované kuřecí prsíčko na bylinkách, bramborovo-mrkvové pyré; směs listových salátů
Menu 2 - vegetariánské:
Mrkvový krém se zázvorem
Fussilli s bazalkovým pestem a sušenými rajčaty, parmezán; směs listových salátů
SOBOTA 7. 10. 2023 – 250 Kč
Menu 1:
Hráškový krém s bylinkovými krutonky a křupavou anglickou slaninou
Vepřová kotletka na kmíně, rýže; zelný salátek
Menu 2 - vegetariánské:
Hráškový krém s bylinkovými krutonky
Lilkové závitky se zeleninovým bulgurem a balkánským sýrem; zelný salátek
Ubytování
Organizační sekretariát akce nabízí možnost rezervace ubytování za zvýhodněných cenových podmínek.
Zájemce musí uvést poptávku do poznámky v on-line přihlášce, případně poslat e-mailem na kongres@solen.cz. Rezervace ubytování bude uzavřena naplněním kapacity nabízených hotelů, nejpozději však 31. 8. 2023, kdy bude příjem objednávek ubytování ukončen.
Po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat!
V případě hromadného přihlášení kontaktujte, prosím, paní Zuzanu Tesařovou, a to na e-mail tesarova@solen.cz.
Poptávka musí obsahovat
název hotelu
termín ubytování
počet nocí
typ pokoje
příjmení případné další osoby na pokoji
fakturační údaje, pokud se liší od fakturačních údajů registrace
fakturační údaje druhé osoby na pokoji
Zrušení a změny ubytování
Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (kongres@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány.
V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.
Storno podmínky ubytování:
41 dní a více před nájezdem – bez storno poplatku
40–15 dní před nájezdem – storno poplatek ve výši 50 % stornovaného ubytování
14–0 dní před nájezdem nebo no-show nebo předčasný odjezd – storno poplatek ve výši 100 % stornovaného ubytování nebo no-show nebo předčasného odjezdu (tj. neúčtujeme late check-out fee, ale plnou cenu předčasně ukončeného ubytování). Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.
V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.
V ceně ubytování není zahrnut místní poplatek z pobytu.
Doprovodný program
Datum: 6. 10. 2023 (pátek)
Cena: 800 Kč
Doprovodný program není součástí odborného programu a není v ceně registračního poplatku, účastníci si jej hradí dobrovolně sami. Doprovodný program není financován z prostředků farmaceutických společností, které jsou partnery akce. Nebude-li vstupenka objednána a zaplacena dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejího zakoupení na místě.
Harmonogram doprovodného programu
17:30 Společná večeře v hotelové restauraci Central Park Flora
19:00 Procházka historickým centrem Olomouce do Arcibiskupského paláce
Arcibiskupský barokní palác
20:00 Welcome drink – představení prostor a historie paláce „Kudy kráčely dějiny a známé osobnosti“
20:15 Trůnní sál – Arcibiskupské zámecké víno Kroměříž
21:15 Slavnostní dvorana – večerní koncert klavírní hudby „Od W. A. Mozarta po současnost“, Mgr. Filip Tailor Krejčí, Ph.D., Miriam Sychrow, dipl. um.
21:50 Rozloučení a ukončení společenského večera
Harmonogram doprovodného programu je orientační. Změna programu vyhrazena.