Organizační informace



Cena

Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:

  • účast na odborném programu
  • certifikát o absolvování akce (e-verze)
  • veškeré materiály s podrobným programem kongresu
  • vstup na doprovodnou expozici firem
  • občerstvení v přestávkách mezi přednáškovými bloky
  • 21% DPH

Registrace pasivních účastníků do 29. 9. 2023.


Účastník

Registrace do 31. srpna: 2 000 Kč 
Registrace od 1. záři: 2 500 Kč

 

Aktivní účastníci (první autoři) jsou osvobozeni od registračního poplatku.

O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby. Faktury na úhradu registračního poplatku budou rozesílány e-mailem nejdříve dva měsíce před konáním akce.

Při registraci, prosím, uveďte své ČLK ID. Pokud své ČLK ID neznáte, můžete ho vyhledat ZDE. My pak zajistíme, aby vám byly zasloužené kredity připsány. Děkujeme za spolupráci!


Ostatní poplatky


Obědy

Cena: 250 Kč (6. a 7. 10. 2023)
Obědy nejsou v ceně registračního poplatku. Účastníci si je mohou objednat při registraci. Pokud nebudou obědy objednány dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejich zakoupení na místě.  


Doprovodný program

Datum: 6. 10. 2023 (pátek)
Cena: 800 Kč
Společná večeře v hotelové restauraci, procházka historickým centrem města do Arcibiskupského paláce a prohlídka jeho vybraných sálů, Arcibiskupské zámecké víno Kroměříž, koncertní vystoupení (klavír, flétna).

Doprovodný program není součástí odborného programu a není v ceně registračního poplatku, účastníci si jej hradí dobrovolně sami. Doprovodný program není financován z prostředků farmaceutických společností, které jsou partnery akce. Nebude-li vstupenka objednána a zaplacena dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejího zakoupení na místě.



Místo konání



CENTRAL PARK FLORA (hotel Flora)

Adresa: Krapkova 439/34, 779 00, Olomouc
Web: www.hotelflora.cz
GPS: 49.5911222N, 17.2434653E

Veškeré wellness aktivity jsou po dobu konání kongresu pro účastníky uzavřeny.

Další informace k místu konání

Hotel je tradiční dominantou městských parků, blízko Výstaviště Flora, místa konání květinových výstav Flora Olomouc. Pouhých 7 minut chůze do historického centra města s výbornou dostupností autem i městskou hromadnou dopravou.

Dostupnost MHD
Hotel se nachází asi 3 min chůze od tramvajové zastávky „Výstaviště Flora“. Tramvajové linky č. 1, 4 a 6.

Parkování
U hotelu je k dispozici parkoviště, pro účastníky kongresu se zvýhodněnou taxou 100 Kč/den.

Neubytovaní hosté
V případě využití této zvýhodněné ceny parkování, prosím odevzdejte po příjezdu parkovací lístek na pokladně společně s provedením platby. Před Vaším odjezdem vyzvedněte výjezdový lístek opět na pokladně. Pokladnu naleznete u registrace. Platba bude možná hotově. Neodkládejte platbu za parkování až po konci kongresu vyhnete se zbytečnému čekání.
V jiném případě můžete využít klasickou taxu 40 Kč/hod. a poplatek zaplatit u automatu ve vestibulu hotelu.

Ubytovaní hosté si hradí parkovné na recepci při check inu.

Po naplnění kapacity doporučujeme využít další parkovací možnosti v blízkosti hotelu:

Parkoviště Poupětova
(20 Kč/1 hod., 100 Kč/1 den),
GPS: 49.5869883N, 17.2455792E

Kryté parkoviště Namiro (první započatá hodina 40 Kč, každá další započatá hodina 50 Kč, jednodenní parkování 0:00–24:00 hod. 500 Kč),
GPS: 49.5961272N, 17.2438544E

Přilehlé nezpoplatněné ulice – Krapkova, Na Vozovce, Karolíny Světlé a jiné.





Stravování

  • Pro účastníky je zajištěno občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky.

  • Obědy 6. 10. a 7. 10. 2023 nejsou v ceně registračního poplatku. Účastníci si je mohou objednat při registraci. Pokud nebudou obědy objednány dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejich zakoupení na místě.



PÁTEK 6. 10. 2023 – 250 Kč

Menu 1:

  • Hovězí vývar s masem, zeleninou a nudlemi

  • Filírované kuřecí prsíčko na bylinkách, bramborovo-mrkvové pyré; směs listových salátů


Menu 2 - vegetariánské
:

  • Mrkvový krém se zázvorem

  • Fussilli s bazalkovým pestem a sušenými rajčaty, parmezán; směs listových salátů


SOBOTA 7. 10. 2023 – 250 Kč

Menu 1:

  • Hráškový krém s bylinkovými krutonky a křupavou anglickou slaninou

  • Vepřová kotletka na kmíně, rýže; zelný salátek


Menu 2 - vegetariánské
:

  • Hráškový krém s bylinkovými krutonky

  • Lilkové závitky se zeleninovým bulgurem a balkánským sýrem; zelný salátek



Ubytování

Organizační sekretariát akce nabízí možnost rezervace ubytování za zvýhodněných cenových podmínek.

Zájemce musí uvést poptávku do poznámky v on-line přihlášce, případně poslat e-mailem na kongres@solen.cz. Rezervace ubytování bude uzavřena naplněním kapacity nabízených hotelů, nejpozději však 31. 8. 2023, kdy bude příjem objednávek ubytování ukončen.
Po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat!

V případě hromadného přihlášení kontaktujte, prosím, paní Zuzanu Tesařovou, a to na e-mail tesarova@solen.cz.

Poptávka musí obsahovat

  • název hotelu

  • termín ubytování

  • počet nocí

  • typ pokoje

  • příjmení případné další osoby na pokoji

  • fakturační údaje, pokud se liší od fakturačních údajů registrace

  • fakturační údaje druhé osoby na pokoji



Hotel Central Park Flora (místo konání)

Adresa: Krapkova 439/34, 779 00, Olomouc
Web: www.hotelflora.cz
GPS: 49.5911222N, 17.2434653E
Provoz recepce:
od 6,00 do 22,00
Check-in: od 14:00 do 22:00 hod.
Check-out: do 10:00 hod.
Parkování: Parkování na hotelovém parkovišti, do naplnění kapacity. Parkování je zpoplatněno 100 Kč/noc.

COMFORT ****
Zrekonstruované pokoje v 7., 8. a 9. patře. Komfortně vybavené dvoulůžkové pokoje s manželskou postelí nebo s oddělenými postelemi zajišťují maximální pohodlí pro Vaše soukromé i pracovní cesty. Disponují moderní koupelnou se sprchovým koutem nebo s vanou.

SUPERIOR PLUS **** (na obrázku)
Elegantní pokoje ve 4., 5. a 6. patře. Komfortně vybavené dvoulůžkové pokoje s manželskou postelí nebo s oddělenými postelemi zajišťují maximální pohodlí pro Vaše soukromé i pracovní cesty. Disponují moderní koupelnou se sprchovým koutem. V pokojích je k dispozici klimatizace a čajový servis.

Ceny ubytování:

  • Jednolůžkový pokoj COMFORT – 1 600 Kč – KAPACITA OBSAZENA
  • Dvoulůžkový pokoj COMFORT – 2 000 Kč – KAPACITA OBSAZENA
  • Jednolůžkový pokoj SUPERIOR PLUS – 2 000 Kč
  • Dvoulůžkový pokoj SUPERIOR PLUS – 2 400 Kč

Ceny jsou uvedeny včetně DPH a snídaně formou bufetu.
V ceně není zahrnut místní poplatek z pobytu 21 Kč/osoba/noc. Poplatek bude přičten k ceně ubytování.

Comfort Hotel Olomouc Centre (750 metrů od místa konání)


Pěší chůzí: 12 minut od místa konání
Adresa: Wolkerova 29, 779 00 Olomouc
Web: https://www.comforthotelolomouccentre.com/cs/
GPS: N 49°35.20318‘, E 17°14.60210
Provoz recepce: 24/7
Check-in: od 14:00
Check-out: do 12:00 hod.
Parkování: na hotelovém parkovišti, do naplnění kapacity. Zpoplatněno 150 Kč/noc, platba na recepci.

Ceny ubytování:

  • Jednolůžkový pokoj STANDARD – 2 000 Kč
  • Dvoulůžkový pokoj STANDARD– 2 200 Kč

Ceny jsou uvedeny včetně DPH a snídaně formou bufetu.
V ceně není zahrnut místní poplatek z pobytu 21 Kč/osoba/noc. Poplatek bude přičten k ceně ubytování.

Modul: Ubytování

Zrušení a změny ubytování

  • Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (kongres@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány.

  • V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.

  • Storno podmínky ubytování:

    • 41 dní a více před nájezdem – bez storno poplatku

    • 40–15 dní před nájezdem – storno poplatek ve výši 50 % stornovaného ubytování

    • 14–0 dní před nájezdem nebo no-show nebo předčasný odjezd – storno poplatek ve výši 100 % stornovaného ubytování nebo no-show nebo předčasného odjezdu (tj. neúčtujeme late check-out fee, ale plnou cenu předčasně ukončeného ubytování). Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.

  • V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.

  • V ceně ubytování není zahrnut místní poplatek z pobytu.




Doprovodný program


Datum: 6. 10. 2023 (pátek)
Cena: 800 Kč

Doprovodný program není součástí odborného programu a není v ceně registračního poplatku, účastníci si jej hradí dobrovolně sami. Doprovodný program není financován z prostředků farmaceutických společností, které jsou partnery akce. Nebude-li vstupenka objednána a zaplacena dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejího zakoupení na místě.

Harmonogram doprovodného programu

17:30   Společná večeře v hotelové restauraci Central Park Flora

19:00   Procházka historickým centrem Olomouce do Arcibiskupského paláce

Arcibiskupský barokní palác

20:00  Welcome drink – představení prostor a historie paláce „Kudy kráčely dějiny a známé osobnosti“
20:15  Trůnní sál – Arcibiskupské zámecké víno Kroměříž                                                           
21:15  Slavnostní dvorana – večerní koncert klavírní hudby „Od W. A. Mozarta po současnost“, Mgr. Filip Tailor Krejčí, Ph.D., Miriam Sychrow, dipl. um.
21:50  Rozloučení a ukončení společenského večera

Harmonogram doprovodného programu je orientační. Změna programu vyhrazena.